Koszyk jest pusty!
Regulamin sklepu internetowego
§ 1
Postanowienia wstępne
1.
Sklep
internetowy Bioxx Anti Age Expert, dostępny pod adresem internetowym www.Bioxx.pl,
prowadzony jest przez 2Ways Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy,
XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000347295, o kapitale zakładowym 50 000 PLN, NIP: 525-246-99-34, Regon: 142129583.
2.
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do
Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu
internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na
odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
1.
Konsument - osoba fizyczna
zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest
związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.
Sprzedawca - 2Ways Sp. z o.o. z
siedzibą w Warszawie wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy
dla M. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000347295, o
kapitale zakładowym 50 000 PLN, NIP: 525-246-99-34, Regon: 142129583
3.
Klient - każdy podmiot
dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna,
osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna
ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność
gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5.
Sklep - sklep internetowy
prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.Bioxx.pl
6.
Umowa zawarta na odległość -
umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na
odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się
na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7.
Regulamin - niniejszy regulamin
Sklepu.
8.
Zamówienie - oświadczenie woli
Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do
zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9.
Konto - konto klienta w Sklepie,
są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych
przez niego Zamówieniach w Sklepie.
10.
Formularz rejestracji -
formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
11.
Formularz zamówienia - interaktywny
formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności
poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży,
w tym sposobu dostawy i płatności.
12.
Koszyk – element oprogramowania
Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także
istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności
ilości produktów.
13.
Produkt - dostępna w Sklepie
rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
14.
Umowa Sprzedaży - umowa
sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też -
stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
1.
Adres
Sprzedawcy: 2Ways Sp. z o.o., ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa.
2.
Adres e-mail
Sprzedawcy: info@bioxx.pl
3.
Numer
telefonu Sprzedawcy: +48 606 44 1000.
4.
Numer
rachunku bankowego Sprzedawcy w PLN: 30103000190109853000354312.
5.
Klient może
porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w
niniejszym paragrafie.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze
Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na
Produkty, niezbędne są:
a.
urządzenie
końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet
Explorer, Mozilla Firefox, itp.,
b.
aktywne konto
poczty elektronicznej (e-mail),
c.
włączona
obsługa plików cookies,,
d.
zainstalowany
program FlashPlayer.
§ 5
Informacje ogólne
1.
Sprzedawca w
najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za
zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą,
niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu
internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2.
Przeglądanie
asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez
Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu
Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych
danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez
zakładania Konta.
3.
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich
złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4.
Na końcową
(ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz
koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o
której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia,
w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5.
W przypadku
Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony
końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za
okres rozliczeniowy.
6.
Gdy charakter
przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie
wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena
będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi
pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
1.
Aby założyć
Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
następujących danych: Imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
2.
Założenie
Konta w Sklepie jest darmowe.
3.
Logowanie się
na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu
rejestracji.
4.
Klient ma
możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie
na adresy podane w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia
Zamówienia należy:
1.
zalogować się
do Sklepu (opcjonalnie);
2.
wybrać
Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
koszyka” (lub
równoznaczny);
3.
zalogować się
lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
4.
jeżeli
wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz
zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma
nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia
Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
5.
kliknąć
przycisk “Zatwierdź zamówienie”/kliknąć przycisk “Zatwierdź zamówienie” oraz
potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
6.
wybrać jeden
z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić
zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
1.
Klient może
skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a.
Przesyłka
pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
b.
Przesyłka
kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
c.
Odbiór
osobisty dostępny pod adresem: ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa
2.
Klient może
skorzystać z następujących metod płatności:
a.
Płatność przy
odbiorze
b.
Płatność za
pobraniem
c.
Płatność
przelewem na konto Sprzedawcy
d.
Płatności
elektroniczne
e.
Płatność
kartą płatniczą.
3. Szczegółowe
informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują
się za stronach Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
1.
Zawarcie
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu
przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym
zgodnie z § 7 Regulaminu.
2.
Po złożeniu
Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie
przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego
przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi
stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia
Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz
potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą.
3.
W przypadku
wyboru przez Klienta:
a.
płatności
przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient
obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 1 dnia kalendarzowego od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
b.
płatności za
pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania
płatności przy odbiorze przesyłki.
4.
Jeżeli Klient
wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez
Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5
niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania
Zamówienia.
5.
A W przypadku
zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest
najdłuższy podany termin.
B
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma
możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia
wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
6.
Początek
biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a.
W przypadku
wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub
kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
b.
W przypadku
wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy
Sprzedaży,
6. W przypadku
wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do
odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości
Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę
poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
7. W przypadku
zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem
gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
8. Początek biegu
terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący
sposób:
a.
W przypadku
wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub
kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
b.
W przypadku
wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia
Umowy Sprzedaży.
9. Dostawa Produktu
odbywa się na terenie całego świata.
10. Dostawa
Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi
pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce
„Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
11. Odbiór osobisty
Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
1.
Konsument
może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek
przyczyny.
2.
Bieg terminu
określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub
wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3.
W przypadku
Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami
lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy,
partii lub części.
4.
W przypadku
Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony
(prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie
pierwszej z rzeczy.
5.
Konsument
może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od
Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez
Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
6.
Oświadczenie
może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez przesłanie oświadczenia
na adres Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik
nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014
roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
7.
Skutki
odstąpienia od Umowy:
a.
W przypadku
odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b.
W przypadku
odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu
od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia
rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę.
c.
Zwrotu
płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie
zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla
niego z żadnymi kosztami.
d.
Sprzedawca
może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem
lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.
e.
Konsument
powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie
niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę
o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle
Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f.
Konsument
ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli
ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie
odesłany pocztą.
g.
Konsument
odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z
niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Produktu.
9. W przypadku gdy
ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie
pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się
znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
10. Prawo do
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do Umowy:
a.
w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb,
b.
w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia
lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu,
c.
w które
przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia,
d.
o świadczenie
usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta,
który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
e.
w którym cena
lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca
nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy,
f.
w której
przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
g.
w której
przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po
upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi
Sprzedawca nie ma kontroli,
h.
w której
przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu,
i.
o
dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę,
j.
o
dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę
o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
§ 11
Reklamacja i gwarancja
1.
Umową
Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2.
Sprzedawca
jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient
ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie
cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają
odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
3.
Reklamację
należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
Regulaminie adresy Sprzedawcy.
4.
Zaleca się,
aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej
wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w
związku z wadą towaru.
5.
Sprzedawca
ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie
Klienta uznał za uzasadnione.
6.
Sprzedawca
ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest
Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument,
a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie
Klienta uznał za uzasadnione
7.
Towary
odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3
niniejszego Regulaminu.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń
1.
Szczegółowe
informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne
są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych
należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz
pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2.
Konsument
posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a.
Konsument
uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o
którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b.
Konsument
uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
Konsumentem a Sprzedawcą.
c.
Konsument
może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a
Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
1.
Administratorem
danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest
Sprzedawca.
2.
Dane osobowe
Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego
zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to
zgodę - także w celu marketingowym.
3.
Odbiorcami
danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a.
W przypadku
Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na
zlecenie Administratora.
b.
W przypadku
Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w
Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo
dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych
osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie
danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem
możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane
poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to
jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie,
w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O
każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym
wyprzedzeniem.
3. W sprawach
nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta,
ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo
skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy
internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.